torsdag 13 januari 2011

Bröllop

   Sommaren -09
Som amatör-fotograf fick jag äran att fota ett bröllop den sommaren. 
        Det var en vän från barndomsåren som skulle gifta sig och frågade mig, jag sa JA!
        Måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet.       
          
I sista sekund slet jag med mig mormors gamla Levin och Cresentcykel som rekvisita.

Hade även tillverkat huvudkreationen till bruden. Att få tag i flor är inte det lättaste. Men till slut hittade jag en modist i skåne som jag kunde köpa en bit av. Och en blomljusmansckett klipptes sönder och limmades fast på ett hårspännet, som sedan kunde fästas i brudens hår.


Jag var ju även tärna på detta bröllop, så jag får väl avsluta med en bild på mig.



Vinterbröllop -2010

I slutet av förra året var jag bjuden  på bröllop.
Så här blev de.


 



4 kommentarer:

  1. Alla bilder finns kvar här på min dator!!
    Så sluta och säg fula ord!!

    SvaraRadera
  2. Hä va sôm sagt va,Jättefin bildär ä jer..
    män hä a I ju sagt at däg förut <3

    /Monkan

    SvaraRadera
  3. Urläckra bilder Mimmi!
    Om jag gifter mig ska jag anlita Dig som fotograf! ;)

    /Sofie.L

    SvaraRadera
  4. Hej Mimmi!! vilkla fina kort. Du är super duktig. /Lena H

    SvaraRadera